Pur și simplu nu există intersecții cu linii de tramvai în București, peste care să poți trece normal. Adică la o viteză normală de deplasare. Trebuie să te oprești aproape de tot, ca nu cumva să-ți rupi mașina în două.
Și nu există scuza care o auzeam mereu până acum că din cauza zăpezii și a materialului anti-derapant; căci nu a nins deloc în București. Pur și simplu acestă inginerie de a ”mixa” liniile de tramvai cu șoselele, nu a ajuns încă în Romania.
De ce în alte țări se poate? De ce alții au găsit ”formula”?
Ce înseamnă intersecții bombardate?
- Aglomerații. În loc să treacă 40 de mașini la un semafor, vor trece doar 10 sau chiar mai puțin.
- Nervi. Mulți nervi. Începând de la faptul că șoferii pierd timpul stând în coloană să treacă toată lumea peste capcanele astea, până la nervii că îți rupi mașina.
- Bani aruncați pe reparații. Sigur, aici o industrie se bucură tare: serviceurile de mașini și piesele auto.
- Viteză inutilă. Din dorința de a recupera timpii pierduți, anumiți șoferi gonesc pe străzile unde pot recupera din timpii pierduți, fiind adevărate pericole pentru alții.
Sigur, lista poate continua, căci de aici se răsfrâng consecințele în tot felul de direcții. Timp petrecut mai puțin cu familia, certuri în familie, și tot așa. Toate pornite de la niște intersecții cu liniile de tramvai.
Leave a Reply