Webinarii.ro sau despre cum ne-am adaptat pe timp de criza

In urma cu aproape un an de zile, am cumparat domeniul webinarii.ro, nestiind ca in peste cateva luni va deveni “pachetul de servetele”. Stiti vorba aia: in criza exista doua tipuri de oameni: cei care plang si cei care vand servetele celor care plang.

ANVERGURA a fost lovita in plin de aceasta criza: avand activitate in zona de evenimente, cam peste 90% din timp il petreceam in transmisii LIVE de la evenimente; ne-am trezit ca in decurs de cateva zile ni s-a anulat tot ce aveam programat pentru aproape doua luni de zile in avans. Ce e de facut intr-un astfel de context, in care ramai peste noapte fara nicio activitate? Raspunsul e simplu: te adaptezi.

Webinarii.ro nu a devenit solutia salvatoare pe timp de criza. Nici pe departe. Solutia salvatoare au fost platformele dedicate cu soft dezvoltat cu mult timp inainte: Zoom, Gotomeeting sau Google Hangouts. Ce am facut noi in plus? Am adus un plus de valoare acestor transmisiuni live, pe care le-am impachetat intr-un mod profesionist: grafica, burtiere, generic, cartoane, reclame. Astfel, o banala videoconferinta realizata prin Zoom, o impachetam frumos si o distribuiam catre Facebook sau Youtube, totul intr-un mod profesionist si elegant.

Organizatorii de evenimente pot asadar sa ofere un serviciu premium catre clientii lor, dar si catre sponsorii evenimentelor, oferindu-le beneficii de expunere, in scopul monetizarii acestor webinarii.

In aceasta perioada solicitam la maxim resursele online: livestreaming, webinarii, articole, stiri, VOD. Iar aceasta nu este decat o mica demonstratie a puterii pe care onlineul o are in viata noastra. Onlineul ne tine afacerile in viata, onlineul ne conecteaza ca si oameni, onlineul ne informeaza.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *